2011. november 10., csütörtök

zeneajánló

Mocsok 1 Kölyök-Illegál


Lassan sorvadok, 
Lassan hamvadok el nélküled,
Nélküled.
Te vagy az ok, amitől boldog vagyok, 
De most nem látok és nem hallok.
A szobámban fekszem,
Épp beléd betegszem.
Csak dúdolok egész nap,
A szomszédaim anyáznak.
Problémás vagyok,
Biztos ezért nem akarod hozzám kötni az életed.
Túl jó drog a szerelmed!

Refrén: Most rászoktam
Te meg elveszed, és ez fáj.
Mint a legtöbb, ez is illegál....

Most elvonón vagyok.
Ha rajtad túljutok egyszer majd jól leszek... 
Sajnos nem veled.
Elmúlik egy év év, 
Csak nehogy boldogtalan légy 
Akkor is, mint azelőtt, 
Mikor tőlem kaptad a levegőt.
Ígérd meg nekem,
Hogy változtatsz ezen,
Vedd kezedbe a dolgokat, 
Irányítsd a sorsodat!
Csak egy dologtól rettegek, 
Ha bármikor találkozom veled 
Egyből visszaesek; 
Túl jó drog a szerelemed!

Refrén[2x]

Nincsenek megjegyzések: